اس ام اس عاشقانه غم انگیز (3)
نوشته شده توسط : ♥...☆☆مرضی☆ ☆...♥

 

اس جديد

ز خانه بیرون می زنم اما کجا امشب
شاید تو می خواهی مرا در کوچه ها امشب
پشت ستون سایه ها روی درخت شب
می جویم اما نيستی در هیچ جا امشب

جک و اس ام اس عصرونه اس ام اس عاشقانه غمگین

**** www.asroneh.com ****

تـا شب زلـف تـو سرفـصل غزل خوانی‌هـاست
زنـدگـینـامه ی مـن شـرح پـریـشانی‌هـــــاست
بــــا تــــو مــن پـنـجـــره‌ای روبــه طـراوت دارم
كــه بـهـار نـفـسش گـرم گـل افـشانـی‌هـاست

**** www.asroneh.com ****

مرا بسپار به يادت به وقت بارش باران اگر نگاهت به ان بالاست و در حال دعا هستي خدا ان جاست دعايم كن كه من تنهاترين تنها نمانم

جک و اس ام اس عصرونه اس ام اس عاشقانه غمگین

**** www.asroneh.com ****

من براي سالها مينويسم…سالها بعد كه چشمانت عاشق ميشوند…
افسوس كه قصه ي مادر بزرگ راست بود دوستان من
هميشه يكي بود يكي نبود …

**** www.asroneh.com ****
اس ام اس عاشقانه غم گین

و من برگ بودم كه طوفان گرفت
و ديدم كه اين قصه پايان گرفت
بهار تو آمد به ديدار من
و آخر مرا از زمستان گرفت
جک و اس ام اس عصرونه اس ام اس عاشقانه غمگین
كوير تنت را به باران زدند
تن آسمان از عطش جان گرفت
تو مي رفتي و چشم من چشمه بود
و من خيس بودم كه باران گرفت
جک و اس ام اس عصرونه اس ام اس عاشقانه غمگین
عجب بارشي بود بر جان من
كه چون رودي از عشق جريان گرفت
هواي تو بود و خيال تو بود
كه دست مرا در خيابان گرفت

جک و اس ام اس عصرونه اس ام اس عاشقانه غمگین

حقيقت همين است اي نازنين
كه چشمت غزل داد و ايمان گرفت
تو و كوچه و آن زمستان سرد
و من برگ بودم كه طوفان گرفت
اس ام اس عاشقانه غم انگیز

**** www.asroneh.com ****

هر شب تو را بی جستجو می یافتم اما
نگذاشت بی خوابی بدست آرم تو را امشب
ها … سایه ای دیدم شبیهت نیست اما حیف
ای کاش می دیدم به چشمانم خطا امشب

 





:: موضوعات مرتبط: sms:17 , ,
:: بازدید از این مطلب : 624
|
امتیاز مطلب : 190
|
تعداد امتیازدهندگان : 65
|
مجموع امتیاز : 65
تاریخ انتشار : 20 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: